maandag 26 juli 2021

begin

Het begin. tot nu toe geen grote problemen, behalve de ets tekening fout, met de deuren. Daar komt dus een correctie etsplaatje van. Enige "dingetje" wat ik dan vind, ik heb geen rekening gehouden met de dikte van de voetplaat, 0.4mm, dus in eerste instantie staat de bak hierop, daardoor komen de uitstekende stripjes niet helemaal tot onder de stelbalk. Ik ben bezig geweest met een strook uit de voetplaat te frezen, maar achteraf, was het veel makkelijker geweest om 0.4mm van de kopwanden af te vijlen, en ook van de tussenwand. Maar dat ga ik bij de 2e wel doen. Van een losse uitbouw etsdelen is een pasnok wat te lang, daar ook wat afvijlen, maar dat spreekt voor zich.. Er zitten wat testjes bij, vooral voor de lamellen, zelf kijken wat je het mooiste vind, ik heb de dikste rechthoek, en de dikke lamellen. Ook bufferplaten de keuze, ik heb de platen helemaal doorboort, en er dus per plaat, 8 imitatieboutjes in gezet. (rond de buffer kleine, buitenste de iets grotere

Geen opmerkingen:

Een reactie posten